Jij wilt iets anders

We zijn blij dat jij bij Anderzorg hoort. Maar, het lijkt erop dat je niet helemaal happy bent. Daar heb je vast een goede reden voor.

Weet je zeker dat je gaat?

Twijfel je nog over het opzeggen van je verzekering? Laten we dan even bellen. Samen kijken we waarom je hier thuishoort. Of waarom niet. En ook dan helpen we je natuurlijk verder met een opzegging of wijziging.

Dame met telefoon

Even overleggen

Je kunt ons bellen op maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur op 088 222 44 22.

Én er zijn meer manieren om contact op te nemen.

Contact

Opzeggen óf wijzigen

Het kan natuurlijk gebeuren dat jouw zorgverzekering niet helemaal (meer) bij je past. Wanneer er iets verandert in je persoonlijke situatie bijvoorbeeld. Heb je al gekeken bij onze aanvullende verzekeringen? Het kan zomaar zijn dat je daar je perfecte match vindt. Bij twijfel kun je ons altijd bellen.

Zo werkt opzeggen

Via de chat

  • Start de chat met onze virtuele assistent in de Anderzorg app of rechtsonder in beeld en typ ‘opzeggen’. Je hebt alleen je verzekerdennummer, geboortedatum en contactgegevens nodig. Binnen 8 dagen krijg je van ons een bericht. Stap je over naar een nieuwe zorgverzekeraar? Dan zeggen zij je verzekering bij ons automatisch op.

Telefonisch

  • Liever iemand persoonlijk spreken? Bel 088-222 44 22 en we helpen je verder.

Goed om te weten

Uit het oog, maar niet uit het hart!

Een gezond leven, dat wil toch iedereen? Of je nu verzekerd bent bij Anderzorg of niet, het is altijd een goed idee om bewust om te gaan met je leefstijl. In de Blij & Gezond gids vind je allerlei blogs en artikelen die je daarbij helpen. Je hoeft niet verzekerd te zijn óf in te loggen om alles te kunnen lezen.

Blij & Gezond gids

Vrouw en kind koken samen

Dit is Anderzorg

  • Verzekerd van goede zorg met een Basisverzekering

  • Toegang tot digitale zelfzorg apps

  • Al een Basisverzekering vanaf € 152,25